miercuri, 11 decembrie 2013

Sandwich in asteptare...


"Sandwich-ul in asteptare" este o idee ce am citit-o de ceva vreme (ceea ce am citit era legat de o cafea, dar eu am ales sa folosesc sandwich-ul) si mi-a placut mult aceasta ideea, mi-am propus sa o pun in practica ca sa vad cum este primita aceasta initiativa.


Astazi, mergand cu nepoata mea S. la scoala, ea a dorit sa manance ceva si am intrat intr-un fast food unde am comandat o shaorma... In timp ce vanzatoarea pregatea aceasta shaorma, mi-a venit ideea ca sa ii las bani pentru un "sandwich in asteptare"... M-am dus la tejghea si i-am dat suma necesara pentru un "sandwich in asteptare". A fost uimita de ceea ce ii cer, pentru ca era pentru prima data cand cineva ii dadea bani si nu isi lua sandwich-ul si plus de asta dorea sa-l dea altei persoane, dar dupa cateva scurte exemplificari a inteles ideea si m-a aprobat dandu-mi sa inteleg ca va face cum i-am cerut.
Fast food Colibri din centrul orasului Ramnicu Sarat!
sandwich (fara carne) si am rugat-o sa-l puna in asteptare - mentionandu-i sa-l faca in momentul cand i se va cere acest

Chiar si nepoata mea a ramas uimita si chiar m-a intrebat: "De ce am lasat banutii fara ca sa nu iau nimic?" Explicandu-i pe intelesul ei a inteles si a zambit, lucru care m-a bucurat.
Lasand-o la scoala, am urmat alt traseu spre casa luand-o pe drumul pe care stiam ca sunt mai multi nevoiasi (drumul pietii), si am gasit pe un nene in varsta care sedea pe banca avand in fata lui un cantar. M-am asezat langa el intrand in discutie si scotand de la el informatiile pretioase care ma faceau sa inteleg ca el este un om care are nevoie de acel "sandwich in asteptare"... dupa "cercetarea" facuta i-am spus ca la magazinul x am pus un "sandwich in asteptare" si daca doreste sa manance ceva nu trebuie decat sa-l ceara si i-l va da. Singura lui intrebare a fost: "Dar il pot lua maine?" pentru ca astazi tin post!...  i-am spus omului nevoias ca maine este alta persoana la magazin si ca nu va stii de acest sandwich pus in asteptare, spunandu-i in continuare ca au si sandwich de post!
S-a hotarat sa se duca si ajungand la fereastra magazinului ii spune de acel "sandwich in asteptare" si il roaga sa intre in magazin pentru ca are alti clienti inaintea lui si dupa ce termina cu clienti il va servi.

Am ales sa stau peste strada fara a fi observat pentru a vedea bucuria acestui om nevoias... L-am vazut iesind din magazin bucuros, lucru care m-a facut sa ma bucur enorm de mult.

De ce am ales sa folosesc aceasta metoda?

Nu de putine ori mi s-a intamplat ca sa cumpar ceva de mancare si sa ma trezesc ca persoana pe care trebuia sa o servesc a disparut si ce era de facut decat sa caut alta persoana (lucru care necesita timp). Chiar o asemenea experienta negativa a avut-o si fratele meu Le,o cand a discutat cu un am nevoias si i-a spus ca banuti nu ii va da ci ii va cumpara ce doreste si omul i-a spus ca e de acord si au mers amandoi la magazin si dragul meu fratior a cumparat (paine, lapte, branza, etc) si cand a iesit din magazin a vazut ca nu mai avea cui sa-i ofere merindele :). Lucru care l-a facut sa caute alta persoana nevoiasa sau daca nu sa le ia acasa daca nu gasea pe nimeni, dar in drumul lui spre casa a gasit pe alta persoana nevoiasa si i-a explicat de ce a cumparat paine si laptele si acel om s-a bucurat de acest dar multumindu-i de nenumarate ori.

Asa se face ca aceasta ideea este una care te scuteste de a cara mancare dupa tine.



P.S. Daca esti in Ramnicu Sarat si pui un "sandwich in asteptare" si nu gasesti omul potrivit care sa se bucure de un pranz copios, nu ezita sa ma contactezi si iti voi gasi eu omul potrivit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

deschis la sugestii, idei si reclamatii!!!